Genel Şartlar

1) Garanti dışı arızalı ürünlerin değişimi veya arıza giderilmesi, müşteri onayından sonra yapılır.

2) Arızalı cihaz tamir süreci, tamir öncesi fiyat teklifimizi onaylandıktan sonra gerçekleşecektir.

3) Servisimizden ücret iadesi çıkması durumun da iade alacak kişi 5 iş günü içerisinde tarafımıza banka hesap bilgilerini “IBAN NO” bildirmelidir. Bildiri sonrası 5 iş günü içerisinde verilen hesaba ödeme yapılır.

4) Teknik servisimize bırakılan ürünlerin 60 Gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünler için hiçbir hak talep edilemez.

5) Garantili cihazların teknik işlemleri yapıldıktan sonra mevcut garantisi sonlanır.

6) Servisimiz sadece değişiklik yapılan veya tamir edilen parçadan sorumludur. Tamir sonrası işlem yapılan parça ile alakası olmayan bir başka sorun için servisimiz sorumlu tutulamaz. Yapılacak işlemden önce müşterinin verdiği arıza bilgileri esas alınır ve diğer sorunlar için kontrol yapılmaz.

7) Ücretli onarım yapılacak cihazların tamir bedelinin 40TL, sınırının altın da kalması halinde müşteri onayı alınmaksızın onarım yapılabilir.

8) Onarım için servise gelen veya ürünlerin firmamız da iken herhangi bir surette yangın,su baskını ve benzeri doğal afetler ve hırsızlık gibi durumlar da tamamen ya da kısmen hasar görmesi durumların da firmamızın hukuki sorumluluğu, cihaza ödenecek sigorta bedeli ile sınırlıdır.

9) Servise gelen cihazlar da bulunan kişisel bilgileri, rehber, mesajlar, resimler, uygulamalar ve her türlü sonradan yüklenen kayıtların silinmesi mümkündür. Bu nedenle cihazların servis merkezimize gelmeden önce yedeklenmesi önerilir.

10) Servisimiz de görülen işlemler sonrasın da kullanıcı hatası ile zarar, hasar veya hata oluşan cihazlardan servisimiz sorumlu değildir. Cihazlar da oluşan kırılmalar,çatlamalar, yamulmalar sadece kullanıcı kaynaklı mümkündür.

 

PHONE HOSPITAL hiçbir kurum ve kuruluşa bağlı değildir. Özel servis olup, profesyonel teknik servis hizmeti vermektedir.